Returul produselor
Clientul are dreptul sa ne notifice in scris ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate. Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.
In cazul inlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).
Dupa receptionarea coletului, clientul va fi contactat de un membru al departamentului de Relatii Clienti si va fi informat cu privire la termenul de returnare a banilor.
Rambursarea contravalorii va fi facuta in termen de maxim 30 de zile de la confirmarea primirii returului.
Contravaloarea produsului va fi returnata prin transfer bancar in contul dvs. personal. Pentru platile efectuate cu cardul online contravaloarea produsului returnat va fi transferata pe cardul cu care ati facut plata.
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returul produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate in pagina de contact